Suomalaista huippudesignia yhdistettynä tekniikkaan
Kuva: Eero Aarnio ja ASMO Solutions:in perustaja Asmo Saloranta.
Oulusta kuuluu hyviä uutisia: startup ASMO Solutions on tuonut markkinoille design-laturin älypuhelimille ja tableteille. ASMO on aiemmin tunnettu paloturvallisista latureistaan. Perinteisesti älypuhelimet ovat kauniita, mutta niiden laturit rumia ja kömpelöitä.
Niimpä yrityksen perustaja Asmo Saloranta otti yhteyttä arvostettuun suomalaismuotoilija Eero Aarnioon ja kysyi voitaisiinko tylsistä latureista saada kauniita design-esineitä. Näin sai alkunsa Mr. Charger. Paitsi design, myös ominaisuudet ovat huippuluokkaa Mr. Charger-latureissa. Niissä hyödynnetään uusinta teknologiaa ja Mr. Chargerit on suuniteltu kestämään aikaa, eli ne eivät tule vanhentumaan pöytälaatikkoon. USB-C-teknologia takaa sen.
Kuva: Mr. Charger on tilattavissa kolmessa eri värissä: kuvan vihreä, musta tai valkoinen.
Uusi laturi on nyt ennakkomyynnissä Indiegogo-joukkorahoituspalvelun kautta osoitteessa www.igg.me/at/mrcharger 9. kesäkuuta saakka. Toimituksien luvataan tulevan perille Suomeen marraskuuhun mennessä. Värivaihtoehtoja on kolme: vihreä, valkoinen sekä musta ja aluksi myyntiin tulevat US- ja EU-pistokkeet.
ASMO:n toimitusjohtajana toimii Jollan entinen johtohahmo Marc Dillon ja tällä hetkellä yritys työllistää 7 henkeä.
ASMO Solutions on oululainen startup yritys, jonka Mr. Charger -laturit on suunnitellut Eero Aarnio.
Uutinen julkaistiin alun perin ArcticStartup News -sivustolla täällä.
03.12.2018
#TueTonnilla ja auta nuoria!
14.11.2017
Yrityksesi tietosuoja kuntoon
26.05.2017
Vuoden 2017 paras pomo on Joni Kapanen
12.05.2017
Suomalaista huippudesignia yhdistettynä tekniikkaan
02.05.2017
Host My Pet 20 parhaan start-up yrityksen joukossa The Pitcher -tapahtumassa
30.03.2017
Lumoa luomassa hallittua asiakaskokemusta
13.03.2017
Innovaatioiden kautta kasvuun
21.02.2017
Huimaa kasvuvauhtia IT-alalla
15.12.2016
Taito United rakentamassa räätälöityä reseptipalvelu-järjestelmää Canter Oy:n kanssa
07.12.2016
Lauttasaaren yhteiskoululaiset oppimassa myynnistä