30.03.2016

Voiko yrityksen arvo kasvaa aamupalaa syömällä?

Kyllä voi, jos uskominen on 23.3. järjestettyyn Arvon kasvattamisen aamupalaan. Tilaisuus yhdistää kunnianhimoiset omistajat, yrittäjät ja yritysten ylimmän johdon auttamaan toisia, käymään dialogia ja kuulemaan huippuasiantuntijoita arvonkasvattamisen teemaan liittyvistä asioista.

Yleisöä puhuttivat mm. seuraavat keskustelijoiden ja alustajien näkökulmat:

Arvon synnyttämisestä: 

”Tylsät vero- ja rakenneratkaisut jäävät helposti tekemättä muiden asioiden viedessä yrittäjien ja omistajien huomion. Näitä moni katuu kovasti myöhemmin.”, Ville-Matti Lindgren, Taaleri Oy.

”Koko Suomen ongelma on tyytyminen keskinkertaiseen toimintaan ja huonoon palveluun.” Timo Nisula, Kouvolan Laktritsi Oy.

”Kasvu selittää yli kaksi kolmannesta yrityksen arvosta pitkällä aikavälillä. Kasvun mahdollisuuksia on enemmän kuin koskaan. Ongelma on halussa ja osaamisessa.” Marko Parkkinen, Ratkaisutoimisto Seedi Oy. Lataa koko esitys.

Myynnistä ja asiakaspalvelusta:

”Hyvä myyntispeak ja presentaatio on yhä tärkeämpi, mutta ratkaisee yhä pienemmän osan yrityksen myynnin ongelmista.” Timo Sorri, Havain Oy. Katso lisää lataamalla materiaali.

”On käsittämätöntä, millä organisaatiolla on varaa olla tapaamatta asiakkaitaan vähintään kerran vuodessa.” Leo Keltanen, Työeläkeyhtiö Etera.

”Palvelu on käännettävä oman toiminnan näkökulmasta asiakkaan näkökulmaan. Vaikka väkisin.” Mika Lausamo, HS Works Oy.

”Valtaosa suosittelusta tulee heti kaupan tekemisen jälkeen.” Janina Rautio, Ratkaisutoimisto Seedi Oy. Katso suosittu verkostointi-vinkki lataamalla materiaali.

”Laitoin tyttäreni TET harjoitteluun kahvilaan Saksaan. Kielikylpy, mutta ennenkaikkea palvelukylpy.” Klaus Oehlandt, Oehlandt & Co Oy.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan seuraavaan Arvon Kasvattamisen aamupalaan ilmoittaudu tästä linkistä.